بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

' رییس هیات بدمینتون مازندران گفت : تركیب تیم استان برای اعزام به رقابت های قهرمانی بزرگسالان كشور مشخص شد و این تیم با آمادگی كامل در این رقابت ها شركت خواهد كرد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،محمود شعبان زاده ' ‌روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ' امیر علیزاده' ، ' امید علیزاده '‌ ، ' ‌آرمین برزنده '‌ ، '‌ امیررضا صفرپور ' ‌، '‌محمد ولیپور ' ‌، '‌ هادی زمانی '‌ ، ' عبدالله اكبری ' ‌، ' ‌نیما امینی '‌ و ' ‌رضا قاسمی '‌ ، اعضای تیم بدمینتون مازندران هستند كه به مربیگری ' شاپور ایوبی' ‌در این رقابت ها كه به میزبانی اراك برگزار می شود ، شركت خواهند كرد. وی گفت : بدمینتون ، رشته ای جذاب برای جوانان است كه می توانیم از طریق افزایش زیرساخت های لازم برای انجام این رشته ، علاقه مندان بیشتری را برای حضور حرفه ای در بدمینتون ترغیب كنیم. رییس هیات بدمینتون مازندران افزود : در 14 شهر استان تلاش جدی و زیادی برای گسترش بدمینتون وجود دارد كه ادامه این روند می تواند منجر به افتخارآفرینی ورزشكاران مازندرانی در میادین معتبر شود. شعبان زاده گفت : قائمشهر و امیركلا ، از مستعدترین شهرهای بدمینتون مازندران هستند كه در حال حاضر نیز ورزشكاران این شهرها ، برترین ورزشكاران بدمینتون استان به شمار می روند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رقابتهای بدمینتون با نوان قهرمانی کشور که در اراک پیگیری میشد با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون از نکات جالب توجه این مسابقات  عدم استقبال هیاتهای استانها از این رقابتها بود که باعث شد تنها ۱۲ تیم جهت حضور در این رقابتها  به اراک بیا یند ،بر خی هیاتها نداشتن بودجه، برخی دیگر پیش بینی  عدم کسب نتیجه و .......را علت عدم حضور تیمشان  در این رقابتها برشمردند ،نکته ای که اینجا مطرح است این می باشد که پس تکلیف این همه بانوی مشتاق  که به انگیزه حضور دررقابتها ی قهرمانی کشور مدتهای مدیدی تمرین کرده اند چیست،فدراسیون بدمینتون  با ید با تدابیری همچون جریمه های سنگین برای هیاتهایی که تیم اعزام ننمودند زمینه حضور این تیمها را فراهم آورد با شد که شاهد رقابتهایی گرمتر در سال آینده باشیم.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با حذف تیم دوبل برادران خانجانی و شکست سروش اسکندری دررقابتهای انفرادی،تیم کشورمان به کار خود دررقابتهای بین المللی بدمینتون ترکیه خاتمه داد،در ادامه این رقابتها سروش اسکندری جوان شایسته زنجانی در مصاف با والری آتراشچنکوف بازیکن قدرتمند اکراینی و نفر ۵۸ رنکینگ جهانی با نتایج ۲۱-۹ و ۲۱-۱۳ مغلوب شد، تیم دوبل فرزین و فرید خانجانی در مصاف با تیم کانگ جی ووک و لی سانگ جون از کره با نتایج ۲۱-۱۳و ۲۱-۹ مغلوب شدند.گفتنیست این رقابتها در سطح اینترنشنال چلنج ،با جوایز ۱۵۰۰۰دلاری در حال برگزاریست که در ان بدمینتون بازان سرشناسی چون اریک پنگ از هلند،ویل لانگ از فنلاند،دیمیری زاوادسکی از اکراین و دیکی پالیاما ازهلند حضور دارند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تیم تهران با شکست سه بر صفر توابع تهران به مقام نخست رقابتهای قهرمانی کشور بزرگسالان بانوان در اراک دست یافت.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون؛ رقابتهای قهرمانی کشور بدمینتون بانوان از 27 آذر با حضور 12 تیم در شهر اراک آغاز شده است که امروز در فینال قسمت تیمی این رقابتها تهران با شکست سه بر صفر توابع تهران به مقام قهرمانی دست یافت. تیمهای فارس و اصفهان نیز مشترکا به مقام سوم شدند.رقابتهای قهرمانی کشور بانوان در قسمت آزاد و در دوبخش یک نفره و دونفره در اراک ادامه دارد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 


تیم های تهران و توابع تهران امروز در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور بانوان در اراک به مصاف هم می روند.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون؛ رقابتهای قهرمانی کشور بدمینتون بانوان از 27 آذر در شهر اراک آغاز شده است که امروز قسمت تیمی این رقابتها با مشخص شدن تیم قهرمان به کار خود پایان می دهد.دیروز و در مرحله نیمه نهایی تیم تهران توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم فارس را شکست دهد و تیم توابع تهران 4 بر 1 تیم اصفهان را برد.بدین ترتیب صبح امروز فینال این رقابتها مابین تیم های تهران و توابع تهران برگزار خواهد شد.رقابتهای قهرمانی کشور بانوان در قسمت آزاد و در دوبخش یک نفره و دونفره ادامه دارد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

براداران خانجانی از صعود به جدول اصلی رقابتهای بین المللی ترکیه بازماندند، به گزارش و بلاگ عشق بدمینتون در ادامه رقابتهای جدول مقدماتی این رقابتها در دور دوم ،فرید خانجانی در مصاف با امره وورال رنک ۳۹۱ جهان  از کشور میزبان در یک دیدار نزدیک در دو گیم و با نتایج ۲۱-۱۹و ۲۴-۲۲ مغلوب شد،برادر کوچکتر او فرزین نیز در مصاف با ماریوس میهره رنک ۲۲۶ جهان  از نروژ در یکدیدار نفس گیر و دشوار در سه گیم و با نتایج ۱۶-۲۱، ۲۱-۱۴و ۲۳-۲۱ مغلوب شد،به این ترتیب این دو بدمینتونباز شایسته با حذف از  رقابتهای سینگل ،چشم به رقابتهای دوبل این تورنمنت دارند که در دور اول جدول اصلی به مصاف تیم لی سانگ جون و کانگ جی ووک از کره جنوبی می روند،سروش اسكندري ديگر نماينده كشورمان در اين رقابتهاست كه بايد در دور نخست جدول اصلي رقابتهای سینگل  با والري آتراشچنكوف از اكراين ديدار كند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک دستگاه کپی استوک estudu28 با قیمت 000/600 تومان و یک دستگاه استوک estudu45 با قیمت

مناسب 000/800 تومان به فروش میرسد همچنین 5 دستگاه کامپیوتر با قیمت مناسب 000/180 تومان با مشخصات min2.3و گر افیک 256 و همچنین لوازم کافی نت با قیمت مناسب به فروش می رسد .

تلفن تماس 09394532437

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 فرزین خانجانی

 

 

 

 

 

 در دومین دوره رنکینگ کشوری که در شهرستان قرچک تهران برگزار شد من با تمام سختی های شرکت در این دوره که در اثر رایزنی با هر یک از مسئولان استان و شهرستان انجام شد و به نتیجه نرسید عاقبت با هزینه خود در این دوره شرکت کردم این دوره با دوره های قبل فرق داشت چون در این دوره جوانان با قدرت زیادی به میدان امدند و در این دوره من با ورزشکاری از مشهد روبرو شدم و در نهایت با نتایج 21-18  و 21-19 به سود خودم به پایان بردم و در دیدار دوم با حریفی از اصفهان روبرو شدم در درنهایت با نتایج 21-17 و 21-16 به پیروزی رسیدم و در سومین بازی با حریفی از تهران روبرو شدم که در این دوره از بختهای اول بود روبرو شدم و با نتایج 21-9 و 21-11 نتیجه را به این ورزشکار واگذار کردم ولی با وجود مشقاتی که برای شرکت در این دوره داشتم ولی با تمام وجود بازی کرم و به نتیجه دلخواه خودم رسیدم وسعی خواهم کرد که در دوره سوم که در بندر عباس برگزار می شود با تجربه بهتر در این مسابقات شرکت کنم .

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انگلیسی ها خود را برای مسابقات جهانی آماده می کنند

به مناسبت برگزاری مسابقات جهانی در انگلیس؛ دو نقاشی غول پیکر از بدمینتون بازان بر روی تپه های لندن نقش بست.

   به مناسبت برگزاری مسابقات جهانی در انگلیس؛ دو نقاشی غول پیکر از بدمینتون بازان بر روی تپه های لندن نقش بست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، شهر لندن که امسال میزبان مسابقات جهانی است این روزها با نصب نمادهای مختلف خود را برای برگزاری این مسابقات آماده می کند. 
در همین راستا دو روز پیش نقاشی غول پیکری از دو بدمینتون باز بر روی تپه ایی در لندن نقش بست. این نقاشی که 15 متر دارد؛ با استفاده از کچ طبیعی  و طی 4 ساعت کشیده شد.
 

 همچنین شاتل های غول پیکری با وزن 30 کیلوگرم و ارتفاع 3 متر در مکان های مختلف شهر لندن نصب شده اند.
مسابقات قهرمانی جهان 8 تا 14 آگوست برگزار می شود که نزدیک بودن مسابقات المپیک و نقش امتیازات کسب شده در انتخاب بدمینتون بازان؛ حساسیتی دوچندان به این مسابقات داده است.

 

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رقابتهای بدمینتون خردسالان قهرمانی کشور
تیمهای البرز، فارس، تهران و سمنان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

رقابتهای بدمینتون خردسالان قهرمانی کشور با حضور تیمهای دختران البرز، فارس، تهران و سمنان به مرحله نیمه نهایی ادامه یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در ادامه این رقابتها که از روز 21 تیرماه در ساوه آغاز شده است، پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی تیمهای البرز، فارس، تهران و سمنان بترتیب با شکست 3 بر صفر اصفهان، خراسان رضوی، قم و گیلان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
براین اساس دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال فردا جمعه برگزار می شود. مسابقات آزاد شامل رقابتهای انفرادی و دونفره نیز در حال برگزاری است که این مسابقات شنبه به پایان می رسد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com