بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

 

 

نفرات برتر رنكينگ بدمينتون استان كردستان در رده سني نوجوانان و جوانان در بخش آقايان، جهت حضور در مسابقات قهرماني كشور مشخص شدند به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،امير مهاجري دبير هيئت بدمينتون استان كردستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مرحله اول مسابقات رنكينگ بدمينتون استان كردستان با مشخص شدن نفرات برتر، جهت حضور در مسابقات قهرماني كشور به كار خود پايان داد. وي خاطر نشان كرد: در رده سني نوجوانان مبين ثلاثي از سنندج و مهرداد كريمي از ديواندره به ترتيب مقام هاي اول و دوم اين دوره از رقابت ها را كسب كردند.وي تصريح كرد: همچنين در رده سني جوانان حمید حیدری از مریوان،محمد بشیر ملکی ازسنندج وپدرام زمانی سنندج به ترتیب اول تا سوم شدند  به ترتيب در سكوي اول و دوم رقابت هاي استاني قرار گرفتند. وي تصريح كرد: در اولين مرحله رنكينگ استاني 25 بدمينتون باز از شهرستانهاي ديواندره، كامياران، بيجار، مريوان، سنندج و دهگلان حضور داشتند. گفتني است، نفرات برتر خود را براي مسابقات قهرماني كشور رده سني نوجوانان به ميزباني سمنان و در مردادماه و جوانان به ميزباني قم و شهريور ماه برگزار خواهد شد، آماده مي کنند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

مسابقات بدمينتون بانوان نونهال استان بوشهر برگزار و نفرات برتر معرفي شدند.به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،روابط عمومي اداره كل تربيت بد ني استان بوشهر اعلام كرد: در اين مسابقات زيبا آبادي، الهام حسيني، و شقايق اسفندياري هر سه از بوشهر به تر تيب اول تا سوم شدند. مچنين سارا افشاري از كنگان، فاطمه چاهشوري از بوشهر، فاطمه بردستاني از دير و ترمه آذررنگ از بوشهربه ترتيب عناوين چهارم تا هفتم اين رقابت ها را بدست آوردند. مسابقات بدمينتون انتخابي بانوان نونهالان استان بوشهر با حضور15 ورزشكار از شهرستانهاي دير، كنگان، گناوه و بوشهر درسالن اختصاصي هيات بدمينتون بوشهربر گزار شد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
 
 
امير ارسلان زرگانبراي شركت در رقابت‌هاي آسيايي زير 19 سال بدمينتون‌بازان ايران فردا عازم هند خواهند شد ،شش بدمينتون‌باز ايران براي شركت در رقابت‌هاي آسيايي زير 19 سال فردا عازم هند خواهند شد.به گزارشوبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  باشگاه خبري فارس «توانا»، فرزين خانجاني، صدرالدين صادقي و اميرارسلان زرگان در بخش پسران و سارا دلاوري، آرام سجادي و ثريا آقايي در قسمت دختران در رقابت‌هاي آسيايي زير 19 سال شركت خواهند كرد. مرحله مقدماتي مسابقات بدمينتون قهرماني آسيا 14 تيرماه آغاز خواهد شد و جدول اصلي 15 تير شروع مي‌شود.ايران به علت اينكه مسابقات در بخش تيمي به صورت مختلط برگزار مي‌شود، شركت نخواهد كرد و در بخش دوبل و انفرادي بدمينتون‌بازان ايران با حريفان رقابت مي‌كنند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


مهرابی یک قدم دیگر به المپیک 2012 لندن نزدیکتر شد

کاوه مهرابی بدمینتون باز کشورمان با 8 پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی در جایگاه 84 دنیا قرار گرفت.

 

كاوه مهرابي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، با توجه به اینکه نفرات راه یافته به المپیک 2012 لندن با توجه به سهمیه کشورها از روی رنکینگ بین المللی بدمینتون بازان انتخاب خواهند شد. این روزها رقابت سختی بین بدمینتون بازان جهان برای کسب پیروزی در مسابقات بین المللی و ارتقا سطح رنکینگ بین المللی وجود دارد که کاوه مهرابی و علی شاه حسینی بدمینتون بازان کشورمان نیز پس از شرکت در چند تورنمنت بین المللی موفق شدند تا رنکینگ خود را ارتقا دهند. بر این اساس کاوه مهرابی بهترین جایگاه بدمینتون بازان ایرانی را به خود اختصاص داد و در رنک 84 جهان قرار گرفت. علی شاه حسینی نیز با 10 پله صعود در جایگاه 113 جهان قرار گرفت.
سروش اسکندری، محمدرضا خانجانی، محمدرضا خردمندی، سپهر ایوانی، صدرالدین صادقی و فرزین خانجانی نیز بترتیب در جایگاههای 218، 267، 324، 374، 508 و 736  این رنکینگ قرار دارند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 11 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

دور نخست رقابتهاي بدمينتون گراندپري روسيه باحذف علي شاه حسيني و صعود كاوه مهرابي  و سروش اسكندري به دور دوم اين رقابتها همراه بود، به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،كاوه مهرابي در دور نخست ايتن رقابتها در يك با زي برتر با نتايج مشابه ۲۱-۸در دو گيم بر كيم چونگ لي از كره غلبه كرد،مهرابي در دور بعد با يد به مصاف دنيس گارچف از روسيه كه رنكينگ ۱۶۴ دنيار را در اختيار دارد برود،سروش اسكندري كه در دور نخست بدون برگزاري رقابت با ادي آندريانوس سنگاپوري به دور بعد صعودكرده بود ،در دور بعدي با يد به مصف سرگيي سيرانت از روسيه بدمينتون باز گمنام روس كه رنكينگ ۶۹۰ دنيارا در اختيار دارد برود،علي شاه حسيني در ادامه بد شانسيهايش دررقابتهاي انتخابي المپيك اين بار نيز با قرعه بدي روبرو شده و در مصاف با ايوان سوزونوف بدمينتون با ز روس داراي رنكينگ ۶۸ دنيا  با نتايج ۲۱-۱۸و ۲۱-۱۵ مغلوب شد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  

سروش اسکندری بدمینتون باز زنجانی به  دو ر دوم رقابتهاي بدمينتون گراند پري روسيه صعود كرد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون اسكندري كه با يد در دور نخست اين تورنمنت به مصاف ادي آندريانوس از سنگاپور  مي رفت بدون برگزاري مسابقه به دور دوم رقابتها صعود كرد تا در دور بعد به مصاف برنده ميشل ماتجكا از اسلووني و سرگيي سرانت از روسيه برود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

علي شاه حسيني بدمينتون با ز شايسته تيم ملي دررقابتهاي بين المللي كنيا عملكرد خوبي داشت،شاه حسيني در مورد عملكرد خود در وبسايت رسمي خود اين گونه گفت:در مرحله ۱/۴ نهایی در یک بازی نزدیک با نتایج ۲۳-۲۱ ۲۱-۱۷ در مقابل پاچکو از پرو مغلوب شدم.این دیدار که پس از بازی طولا نی با اکیرینگ اوگاندایی بود تحت تاثیر خستگی ناشی از بازی گذشته بود و متا سفانه شروع خوبی در هر دو گیم نداشتم و ۱۲-۴ در هر دو عقب بودم و علیرغم تلاش زیاد با شکست مواجه شدم.البته با اکیرینگ هم در شرایطی که گیم اول را شکست خورده و در گیم دوم ۱۴-۸ عقب بودم توانستم جبران کنم و در نهایت پیروز شوم.امیدوارم در مسابقات پیش رو روند بهتری داشته باشم، گفتنيست اين رقابتها در نهايت با قهرماني ولاديمير مالكوف از روسيه به پايان رسيد.و دستاور د كشورمان از اين رقاتها مدال برنز ديگر بدمينتون باز برجسته كشورمان ،كاوه مهرابي بود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

فرزين خانجاني بدمينتون با زان كشورمان حريفان خو درا در رقابتهاي جوانان زير ۱۹ سال آسيا شناختند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون در سينگل مردان فرزين خانجاني با راتناجيت تامانگ از نپال،امير ارسلان زرگان با ومن سونگ جو از مالزي و صدرا صادقي با آرتيوم ساوا تويگين از ازبكستان ديدار مي كند،در دوبل مردان ،تيم فرزين خانجاني  و امير ارسلان زرگان پس از استراحت در دور نخست  در دور بعد به مصاف يي تئو يي و كيت نلسون وي ميرود،در سينگل زنان ارام سجادي با مانيلا شرشتا از نپال ،ثريا آقايي با فان ليم يين از مالزي و سارا دلاوري با آميتا گيري از نپال ديدار مي كند،در دوبل زنان تيم سارا دلاوري و ثريا آقايي پس از استراحت در دور نخست در دور بعد  به مصاف تيم ايشا ديكا و پراما ديكا از سريلانكا مي رود،گفتنيست اين رقابتها از روز شنبه ۱۱ تير ماه آغاز مي شود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
 
 
فریبا مددي نايب رييس بانوان فدراسيون بدمينتون ،گفت  هدفمان قرار گرفتن در بين هشت تيم برتربدمینتون  آسيا است ، نايب‌رئيس بانوان فدراسيون بدمينتون گفت: فكر نمي‌كنم در مسابقات آسيايي هند مدالي بگيريم؛ هدفمان قرار گرفتن در بين هشت تيم برتر آسيا است.به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،فريبا مددي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبري فارس «توانا»، در خصوص آمادگي دختران بدمينتون‌باز براي حضور در مسابقات آسيايي هند گفت: بانوان هم‌اكنون در اردو هستند كه تا 10 تير ادامه خواهد داشت. تيم 12 تير به هند اعزام مي‌شود. ملي‌پوشان در آمادگي روحي و جسمي خوبي به‌سر مي‌برند و تمرينات خود را زير نظر ديان، مربي اندونزيايي پيگيري مي‌كنند.

برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

نخستين جلسه کميته پارابدمينتون ديروز با حضور رئيس فدراسيون بدمينتون برگزار شد و مقرر گرديد تا مسابقات قهرماني بدمينتون بازان جانباز و معلول از سال 91 برگزار شود.به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون به نقل ازروابط عمومي فدراسيون بدمينتون، نخستين جلسه کميته پارابدمينتون ديروز با حضور محمدرضا پوريا رئيس فدراسيون، اسماعيل مهدوي نيا رئيس کميته جانبازان و معلولان، ابوالفضل مهاجر دبير، فريبا مددي نائب رئيس بانوان، فريبا جلاليان مسول امور بانوان پارابدمينتون و عليرضا الهاکي دبير اين کميته برگزار شد.


برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

 

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com