بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

فرید خانجانی

 

 

 

 

 

 

 

 

دبیر هیئت بجنورد : آقای براتی در مورد این مسابقات گفت - این مسابقات در 24/9/90 به مدت 2 روز برگزار شد که با استقبال خوبی از همشهریان بجنورد همراه بود .به طوری که 32 نفر شرکت کننده داشتیم و در طی دو روز برگزار شد و بافشردگی زیاد در دوره اول که گروهی بود به دور دوم با شرکت 16 نفر در مرحله حذفی همراه شد که در پایان این نتایج حاصل شد :

نفر اول : یوسف رنجبر 

نفر دوم :ناصر براتی 

نفر سوم مشترک : علی همدمی مقدم - علی یزدانی 

در پایان این مسابقات به نفرات برتر مدال و لوح تقدیر اعطا شد . 

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برگزاری یک مسابقه دوستانه بدمینتون بین تیم های شهرستان بجنورد و مشهد

مربي تيم  براتي در باره اين بازي دو ستانه افزود :

اين مسابقه كه در دو رده نونهالان و نوجوانان برگزار شد بصورت انفرادي به تعداد بازيكنان برگزار شد كه در رده نونهالان سه بازي را باختيم و يك بازي را با برد تمام كرديم ضمنا اين بازيكنان نونهال را به تازگي در  تيم جايگزين شده اند و آموزش آن را به من سپرده اند ولي در رده نوجوانان با بازي خوب بچه ها در انفرادي - مهجوري - رحماني -يزداني -رشيدي به پيروزي رسيدن و بازي دوبل رو واگذار كرديم و دو بازي ديگر انفرادي هم واگذار كرديم روي هم رفته بچه هاي ما خوب كار كرده  و اين تيم امادگي لازم را براي شركت در مسابقات استاني و كشوري را دارند و از لحاظ جسماني در شرايط خوبي بسر مي برند .

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  

  

  سرپرست هيات بدمينتون شهرستان بجنورد  گفت: براي اولين بار در شهرستان بجنورد  مسابقات بدمينتون با رنكينگ(امتياز) برگزار مي شود ،به گزارش وبلاگ هیئت  بدمينتون،'ناصر براتی ' درگفت و گوي اختصاصي با وبلاگ هیئت افزود: تاكنون در شهرستان بجنورد  رقابتها با رنكينگ برگزار نشده اما اين هيات در نظر دارد اين رقابتها را با رنكينگ برگزار كند تا وضعيت و جايگاه بدمينتون بازان اين شهرستان  مشخص شود. وي ادامه داد: بر اين اساس، رقابتهاي بدمينتون قهرماني بجنورد  طي روزهاي 23 و 24 تير ماه جاري با سيستم امتيازدهي(رنكينگ) در بجنورد  برگزار مي شود.

شرايط شركت در مسابقات قهرماني شهرستان بجنورد :

1-فتوكپي شناسنامه يا كارت ملي   2- يك قطعه عكس 3*4         3- داشتن كارت بيمه ورزشي  4- پرداخت وروديه براي مسابقات به مبلغ 000/50هزار ريال 5- داشتن تائيده از مربي مربوطه در سنين مختلف   6- تاريخ پايان ثبت نام براي مسابقات 22/04/1390 مي باشد .

 (مراكز ثبت نام هيئت شهرستان بجنورد واقع در سالن اختصاصی بدمینتون عليدخت )  

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این دوره 7 نفر از بدمینتون بازان خراسان شمالی به ترتیب :

1- ناصر براتی و امین محمدی از بجنورد

2- وحید شریعتمداری - یوسف رنجبر - اصغر اسعدی از شیروان

3- حمید حسین پور از اسفراین

4- محسن یوسفی از اشخانه

این مسابقات در بخش تیمی برگزار شد که ما نتوانستیم نتیجه قابل قبولی بگیریم و از مرحله گروهی بالا بیایم

در گروه ما تیم های اصفهان - کرمانشاه - خوزستان - کردستان حضور داشتند که تیمهای اصفهان و کرمانشاه به مرحله بعد راه پیدا کردند

د ر قسمت ازاد انفرادی ناصر براتی بعد پیروزی بر حریفی از کردستان در مرحله بعد با بازکنی از مازندران روبرو شد و او را  هم شکست داد و در محله بعد به حریفی قوی از تهران خورده که بازی را واگذار کردم .

وحید شریعتمداری نیز حریفی از البرز را شکست داد و در مرحله بعد نتوانست بر حریفش چیره شود و بازی را واگذار کرد و در نهایت بقیه اعضای تیم نیز بازی را واگذار کردند و کارنامه خوبی را برای خود ارائه دادند

امید است با استمرار این مسابقات بتوانیم نتیجه دلخواه را در مسابقات اتی دیگر بدست اوریم .

 

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان- آقایان روزهای 22 و 23 دی ماه در قم برگزار می شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون؛ سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان در سال 1390 از تاریخ 22 دی ماه در استادیوم شهید حیدریان قم آغاز می شود.استان ها می توانند تا 20 دی ماه نفرات خود را براساس سهمیه هر استان به فدراسیون بدمینتون اعلام کنند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مسابقات قهرماني كشور بزرگسالان (آقايان) ظهر امروز در قزوين با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون بدمينتون، مسابقات قهرماني كشور بدمينتون آقايان كه امسال با حضور تمام ستاره هاي بدمينتون ايران از جمعه در شهر قزوين آغاز شده بود ظهر امروز(دوشنبه 12 دي) به كار خود پايان داد.
در رقابتهاي يك نفره مردان محمدرضا خردمندي بدمينتون باز شايسته گيلان توانست صاحب مدال طلا شود وي در ديدار نهايي علي شاه حسيني را 2 بر صفر شكست داد.
غلامرضا باقري و سروش اسكندري هم به طور مشترك سوم شدند.
در بخش دونفره مردان مدال طلا به دوبل برادران كرمي از اصفهان رسيد. دوبل سينا بيات- جلال اسكندري  از زنجان دوم شدند. عرفان شاه حسيني- اشكان فصاحتي به همراه سروش كوهستاني- نيما دارين هر دو از تهران سوم مشترك شدند.
در مراسم اهدا جوايز نفرات برتر محمودي مدير اداره ورزش و جوانان استان قزوين، محمدرضا پوريا رئيس فدراسيون بدمينتون، ابوالفضل مهاجر دبير فدراسيون و سخن چين رئيس هيئت استان حضور داشتند.

يك نفره مردان:
محمدرضا خردمندي از گيلان
علي شاه حسيني از تهران
غلامرضا باقري و سروش اسكندري از زنجان

دونفره مردان:
مقام اول: شهرام كرمي – اميد كرمي از اصفهان
مقام دوم: سينا بيات- جلال اسكندري  از زنجان
مقام سوم مشترك: عرفان شاه حسيني- اشكان فصاحتي از تهران
سروش كوهستاني- نيما دارين از تهران

مقام هاي تيمي:
مقام اول: تهران
مقام دوم: زنجان
مقام سوم مشترك: كرمانشاه و گيلان

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمدرضا پوريادر روزهای نخست آغاز مهلت اعلام آمادگی کشورهای مختلف جهان برای مسابقات بین المللی دهه فجر دو اندونزی و ترکیه حضور بدمینتون بازان خود در این مسابقات را اعلام کردند.محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن بیان مطلب فوق افزود: امتیازات مسابقات بین المللی که در تقویم جهانی ثبت شده اند از اردیبهشت سال 90 تا اردیبهشت سال 91 در کسب سهمیه المپیک لندن لحاظ می شود که با توجه به اینکه مسابقات بین المللی دهه فجر تقریبا در انتهای این فرصت برای کسب است پیش بینی می کنیم تا شاهد حضور بدمینتون بازان قدرتمند از کشورهای مختلف جهان باشیم.وی با بیان اینکه سال گذشته ایران میزبان بدمینتون بازانی از 30 کشور جهان بود، افزود: فدراسیون بدمینتون امسال خود را برای برگزاری با شکوهتر این رقابتها آماده کرده است و مطمئنا سطح بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دهه فجر قابل قیاس با دوره های قبل نخواهد بود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دومين دوره مسابقات بدمينتون رنکينگ بانوان در سال 90 روز  ( پنجشنبه ۱دی) در سالن بدمينتون ورزشگاه شهيد شيرودي تهران برگزار شد و در پايان اين رقابتها نفرات برتر رقابتهاي انفرادي و دونفره مشخص شدند.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از فدراسیون بدمینتون؛ دومین دوره مسابقات بدمینتون رنکینگ بانوان روز گذشته ( اول دی ماه جاری ) با حضور 26 بدمینتون باز از 5 استان کشوردر سالن اختصاصی بدمینتون ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.در پایان این رقابتها در بخش یک نفره ، ثریا آقایی به مقام نخست دست یافت .نیکی طرفی نژاد در جایگاه دوم قرار گرفت و پگاه کامرانی به همراه یسری بیگی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.در بخش دو نفره صفورا زمانلو و فاطمه سروقدی مقام نخست را کسب کردند.آرزو دلگشا و شادی بلیغی در مکان دوم قرار گرفتند و تیم دونفره مرضیه بوجاریان و یاسمن شبیهی به همراه آوا اصلانی و فرنوش داوودی به طور مشترک سوم شدند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نفرات برتر رقابتهای بدمینتون بانوان قهرمانی کشور مشخص شدند،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از اداره ورزش و جوانان استان مركزي ،نگین امیری پور از تهران به مقام نخست رقابتهای انفرادي بدمینتون قهرمانی کشور بانوان دست یافت.در مرحله فینال رقابتهای تک نفره نگین امیری پور از تهران با شکست صابره کبیری از تهران قهرمان شد و صحابه فرد و سارا دلاوری هر دو از تهران مشترکا سوم شدند.در رقابتهای دو نفره نیز تیم رها راد افشار و پونه رضوی از توابع تهران قهرمان شد، فرنوش شهبازی و مولود اسماعیلی از تهران دوم شدند و آرزو منوچهری و مریم تبرزد از فارس و الهه شکیبا و مریم محمودی از اصفهان به مقام سوم دست یافتند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این در حالی است که ما در خود شهرستان بجنورد 150 نفر فعال در رشته بدمینتون بانوان داریم ولی به علت نبود سرپرست برای استان و همچنین پی گیری نکردن مسئولان باعث شده که در این مسابقات شرکت کنند باید یاد اور شوم که 2 ماه قبل نیز به علت پی گیری دبیر هیت بدمینتون شهرستان تمامی بازیکنان جوان شهرستان بجنورد در مسابقات کشوری که در قزوین برگزار شد راهی کردیم باید به فکر این رشته در سطح استان بود با وجود مشکلات عدیده نتوانستیم جایگاه بدمینتون را تثبیت کنیم

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com